بازديد معاون رئيس‌جمهور از روستاي سيل‌زده «بارده» استان چهارمحال و بختياري/ مرتضوي: به مردم اطمينان مي‌دهيم خسارات جبران مي‌شود

کد خبر: 178745 تاریخ انتشار: 1401/05/15 07:26:50
نمایش: 219
اخبار
معاون اجرايي رئيس‌جمهور ظهر روز جمعه مورخ ١٤٠١/٠٥/١٤ و با دعوت استاندار چهارمحال و بختياري به صورت سرزده از روستاي سيل‌زده بارده بازديد کرد.

🔵سيد صولت مرتضوي پس از بررسي ميداني ابعاد خسارات سيل در اين روستا در جمع خبرنگاران گفت: از هوشياري مردم که با تخليه به موقع مناطق در مسير سيلاب مانع بروز خسارات جاني در اين روستا شدند، تشکر مي‌کنم.  

🔵معاون اجرايي رئيس‌جمهور اظهار داشت: متاسفانه مستحدثاتي در مسير رودخانه ايجاد شده که مسير آن را محدود کرده و همين موضوع موجب شدت خسارات وارده شد.  

🔵وي با بيان اينکه استاندار چهارمحال و بختياري از روز اول لحظه به لحظه با مسئولان کشوري در ارتباط بوده است، خاطرنشان کرد: به مردم اطمينان مي‌دهيم که خسارات آن‌ها جبران مي‌شود و با کمک و همکاري خود مردم روستاي بارده بهتر از قبل سر پا خواهد شد.  

🔵مرتضوي بيان داشت: پس از اين بازديد در ستاد مديريت بحران استان تصميمات لازم اتخاذ و آنچه در سطح استاني بايد پيگيري شود به مديران ابلاغ مي‌شود و بخشي هم در سطح ملي پيگيري خواهد شد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/06/01