براي تجهيز پايگاه‌هاي امدادي جديدالتاسيس در چهارمحال و بختياري آمادگي داريم

کد خبر: 179304 تاریخ انتشار: 1401/07/14
نمایش: 208
اخبار
دبيرکل جمعيت هلال‌احمر کشور سليماني با اشاره به اينکه اگر پايگاه امدادي در هر شهرستاني احداث شود براي تجهيز آن اقدامات لازم صورت خواهد گرفت، گفت: در شهرستان‌هاي جديدالاتاسيس چهارمحال و بختياري که فاقد شعبه جمعيت هلال‌احمر هستند، پس از احداث شعبه، تجهيزات مورد نياز تخصيص پيدا خواهد کرد.
يعقوب سليماني ۱۲ مهرماه در ديدار با استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه جمعيت هلال‌احمر يک نهاد مردمي است، اظهار کرد: اين نهاد براي کاهش آلام بشري، امدادرساني در حوادث، برابري،  دوستي و ارائه خدمات بشر دوستانه تلاش مي‌کند.

 دبيرکل جمعيت هلال‌احمر کشور افزود: جوانان داوطلب جمعيت هلال‌احمر در حوادث و بحران‌ها بدون هيچ چشم‌داشتي حضور پيدا مي‌کنند و درصدد هستيم تا ارتباط اين نهاد مردمي را با بسيج تقويت کنيم.

وي با بيان اينکه درصدد جذب سرباز امريه در جمعيت هلال‌احمر هستيم، عنوان کرد: مصوبه اوليه جذب 250 سرباز امريه در اين نهاد اخذ شده است و کسر خدمت براي داوطلبان جمعيت هلال‌احمر در نظر گرفته خواهد شد.

سليماني با اشاره به اينکه اگر پايگاه امدادي در هر شهرستاني احداث شود براي تجهيز آن اقدامات لازم صورت خواهد گرفت، گفت: در شهرستان‌هاي جديدالاتاسيس چهارمحال و بختياري که فاقد شعبه جمعيت هلال‌احمر هستند، پس از احداث شعبه، تجهيزات مورد نياز تخصيص پيدا خواهد کرد.

دبيرکل جمعيت هلال‌احمر کشور در خصوص تخصيص بالگرد به استان‌ها، عنوان کرد: در اين زمينه با مشکل مواجه هستيم و اگر بالگردي نياز به تعمير داشته باشد، هزينه بالايي نياز است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/06/01