تا پايان آبادي روستاي بارده در کنار مردم هستيم

کد خبر: 179221 تاریخ انتشار: 1401/06/31 07:51:28
نمایش: 231
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: وظيفه خود مي‌دانيم همانطور که در ابتداي وقوع سيل در روستاي بارده حاضر شديم تا پايان آبادي روستا در کنار مردم باشيم.
جلسه بررسي مشکلات روستاي سيل زده بارده با حضور معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار، سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استاندار، مديرکل مديريت بحران استان و جمعي از مديران استاني در خصوص اقدامات صورت گرفته پس از وقوع سيلاب در محل موقت دهياري  روستاي بارده برگزار شد.

محسن حسين‌ميرزايي- معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار  چهارمحال و بختياري در اين جلسه گفت: وظيفه خود مي‌دانيم همانطور که در ابتداي وقوع سيل در روستاي بارده حاضر شديم تا پايان آبادي روستا در کنار مردم باشيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مديران غايب جلسه مديريت بحران شهرستان بن، علت غيبت خود را به صورت مکتوب به مديريت بحران اعلام کرده و گزارش به اين معاونت اعلام شود، جلسات مديران بايد خروجي داشته باشد تا منجر به آسايش و رفاه مردم روستاي بارده شود.

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار اعلام کرد: ارزيابي‌ها و برآوردهاي خسارت سيل بارده بايد به‌روزرساني شود، ارزيابي‌ها به صورت دقيق و با حساسيت بالا انجام شود.

وي با اشاره به آغاز فصل سرما و بالا بودن برودت هوا در روستاي بارده، تاکيد کرد: همه دستگاه‌ها و ادارات اجرايي بسيج همگاني شده و دغدغه تامين مسکن مردم حل شود.

حسين ميرزايي به آسيب‌هاي وارده به بخش کشاورزي در سيل روستاي بارده اشاره کرد و گفت: خسارت وارده به نهاده‌هاي دامي و خوراک دام روستاي بارده ارزيابي مجدد شده و تصميمات لازم در خصوص رفع مشکل دامداران و کشاورزان انجام شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: زيرساخت‌ها و معابر عبور و مرور با کار جهادي و گروهي همه ادارات و دستگاه‌هاي اجرايي در اولين فرصت پاکسازي و بازسازي شود.

وي در پايان بيان کرد: شرکت آب منطقه‌اي حريم، مسيل رودخانه و پل‌هاي شهرستان بن را بازنگري کرده  و به‌صورت مهندسي ساخته شود  تا وارد آمدن خسارت به مردم و روستا در حوادث جلوگيري کنيم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1402/06/01